Kesinlikle özelde , eşim amcasının şirketin de çalışıyor içeriden borc alıcak yine de özel de yapıcam çünkü ilk bebeğim ve riski göze alamam İzmir’e geleli 1 sene oldu çoğu hastane temizlik açısından olsun doktor açısından olsun benim şahsi düşüncem yetersiz. Bu yüzden de eğer ki bir de canınız tatlıysa zaten özeli tercih edersiniz gibi 🥴 bence sizden değerli değil bunu bi masraf olarak görmeyin hem konforlu bir doğum geçirmeniz için hem de bebeğinize çok daha iyi ilgi gösterilmesi için özeli tercih edin derim . Devlette duyduklarım beni çok üzdü açıkçası tabi ki herkes için bir olmuyor tekrar söylüyorum benim şahsi fikrim tamamen. Bu da sizin kararınız 🤗