Arkadaşlar ben de eşim de çalışıyoruz ben öğretmenim yani maddi durumumuz kötü sayılmaz.Ama eşim,annem devlette doğum yapmamı istiyor.Boşuna masraf çıkarmamam gerektiğini söyledi annem.Moralim bozuldu biraz.Maddi olarak kötü olsak hiç takılmazdım bu konuya.Sizler doğumu nerede yapacaksınız?Devlet mi özel mi?