Mel16 minik_koala_ve_annesi benim de plesanta da olmasi gereken 3 damardan biri eksik iki damar var. Ayni seyler banada soylendi gelisim geriligi gibi. Ayni seyleri yasayip saglikli doğum yapanlar yazarsa bende cok sevinirim.
Beklenenim11 minik_koala_ve_annesi internette bakma bende internette bakıyodum herşeyin en kötüsü yazıyor moralini bozma Progestan kullanıyordum bol su içti hep yattım bi tuvalete kalktım
Beklenenim11 minik_koala_ve_annesi zaten her ay muaneye gidiyoruz ya canım ben öyle aman aman muaneye gitmedim çünkü bebekler çok küçük bişey olsada ne yapabilicekler ki Bende aşırı aşırı kanama yapmıstı ama sükür bişey olmadı
minik_koala_ve_annesi Beklenenim11 insallah benimki de duzelir yani ne yapacagimi bilmiyorum nasil duzelir bilmiyorum rabbime sigindim insallahda iyi olur butun bebekler
minik_koala_ve_annesi Beklenenim11 bebegin suyunda problem yok dedi yatiyorum evet zaten asiri bel agrim oldugu icin yurumekte zorlaniyorum hareket olmadigi icinde kilo aldim bunud adoktor onermiyor kilo alimini
Beklenenim11 minik_koala_ve_annesi Bol su içmeni bebeginin suyunda problem olup olmadıgından söylemiyorum Doktorumun bana önerdiklerini söylüyorum Sadece söylyorum uygulayıp uygulamamak size kalmıs