minik_koala_ve_annesi Doktora gittim bu gun 15+3 deyiz ama doktor plesentada 3 tane bosluk var takip edilmesi gerekiyor dedi eger ki bosluk kapanmazsa bebekde gerileme yapar dedi bu durumu yasayanlar var mi arkadaslar
Salihaergun minik_koala_ve_annesi benim de plesanta bozukluğu var yüksek riskli gebelik olarak geçiyor bana da aynısını dedi erken doğum olabilir gibi 20+2yiz şuan bol bol protein ağırlıklı Beslen canım bende çok korkuyorum içime ateş düştü inşallah sağlıklıca yavrularımıza kavuşuruz bol bol dua et
Sedapink minik_koala_ve_annesi xanım hiç korkma banada aynısını söyledi o haftalarda ve erken doğum olacağını söyledi şuan şükür 30haftalıgım kapanmış çok şükğr normal doğum olacağını söyledi
Mel16 minik_koala_ve_annesi benim de plesanta da olmasi gereken 3 damardan biri eksik iki damar var. Ayni seyler banada soylendi gelisim geriligi gibi. Ayni seyleri yasayip saglikli doğum yapanlar yazarsa bende cok sevinirim.
minik_koala_ve_annesi Salihaergun beslenme erken dogum vs hic bi sey demedi 3 bosluk var kapanmasi gerekiyor takip edecegiz bebek suan 1 hafta ileride bu bosluklar kapanmazsa bebegin gelisimi geriler dedi acaba sizde kac bosluk vardi
minik_koala_ve_annesi Salihaergun bende cok korkuyorum suan 27 mayis a hemen profdan randevu aldim riskli gebelik bakiyor bu gittigim doktorumda iyi ama isimi riske atmak istemiyorum
Salihaergun minik_koala_ve_annesi benim plesanta sizden farklı galiba sirsimvalat plesanta olarak geçiyor ama gerileme sorunu olabilir demesi filan aynı canınızı sıkmayın sizin kapanma ihtimali yüksek diye biliyorum ki inşallah bir an önce kapanır detaylı ultrasona kesinlikle girmeyi ihmal etme canım Rabbim hepimizin yardımcısı olsun evlat başka birşey
minik_koala_ve_annesi Sedapink riskli gebelik grubuna girdiniz mi acaba o zaman yada tedavi vs var mi zamana mi birakmaliyiz
minik_koala_ve_annesi Salihaergun yani prof a gidecegim icin aslinda cok endiselenmiyorum insallah sag saglim dunyaya gelir bebeklerimiz daha ellerini tutamadan hayatimiza dokunan miniklerimiz ne kadarda cok kaygilandiriyor bizi
Beklenenim11 Haftadada dedi banacanım bende kanamada yapıyordu yat hiç kalkma bol su iş 3 haftada düzeldi benim şükür
minik_koala_ve_annesi Beklenenim11 hic kanamam olmadi doktor panik degildi pek uzerine de dusmedi herhalde dedim cok onemli bi sey degil diye dusundum internette okuyunca pek ic acici seyler okumadim
Beklenenim11 minik_koala_ve_annesi internette bakma bende internette bakıyodum herşeyin en kötüsü yazıyor moralini bozma Progestan kullanıyordum bol su içti hep yattım bi tuvalete kalktım
Salihaergun minik_koala_ve_annesi inşallah güzel haberler verirsiniz dua edelim birbirimize bütün anneler biz anlarız sadece birbirimizi
Sedapink minik_koala_ve_annesi hiç bişey yapmadılar canım çok şükür bebek büyüdükçe ve yukarı çıktıkça sorun olmadı
minik_koala_ve_annesi Salihaergun insallah canim icimi cok rahatlattiniz allah razi olsun hepinizden saglikla insallah kucagimiza alalim saglikla