Sehersudi Kızlar merhaba. 11 haftalık gebeyim canım buz gibi soğuk kola fanta sofa çekiyor içim yanıyor resmen. Hamilelikten önce asla içmezdim misafirlikte görürsem içerdim eve asla almazdım ama şuanda çok istiyor canım. Sizde de oldu mu zararı olur mu acaba
Naziminverasi Sehersudi vallahii yaz da gelio insanın içi yanıyo ben çok abartmadan bazı günler bi bardak içiyorum mide yanmamıda alıyo
Sehersudi Naziminverasi aynen mide bulantısı na iyi geliyor bende Kötü olunca içim yanıyor içerim geliyor
minisinannesiiii Sehersudi Bende bazen as eriyorum kolaya alıp icebilirsiniz fazla içmediğiniz sürece bisey olmaz
Sehersudi Vera09 ayda bir kere mi 😃 kız her gün canım istiyor napim bilmiyorm bol buzlu olsa da içsem şuanda mesele. İçmemek için almıyorum ama dayanamıyorum eşime söyliceö şimdi çok istiyor canım. Hayatta içmezdim neden se içmediğim şeyi aşeriyorum sanki
Sehersudi Nazendehanim mantıklı. Sodaya limon sıkıyorum genelde kola olmayınca. İçmemek için almıyorum ama naısl istiyor canım anlatamam.
rizelianne Sehersudi Ay ben de öyleydim normalde asla kola içmem nasıl canım çekmişti. Sonra çay bardağı kadar içtim de rahatladım. Hevesimi aldım 😂 az bişey içmekten zarar gelmez sanırsam
Sehersudi rizelianne ah keşke çay bardağıyla içsem. Büyük su bardağı il e içiyorum içine bol buz oh şimdi gidip gene içicem 😃
Sinemmmasya Annem bana hamileyken günde 2.5 litre kola içermiş sudan çaydan herşeyden tiksinmiş sadece kola içmiş. Sizde 1 bardak için bişey olmaz
Sehersudi Sinemmmasya inan ki bende o kadar içerim zararlı olmasa. Günde büyük bir bardak içiyorum. İçmediğim günler maden suyu ile idare ediyorum. Naısl içim yanıyorsa artık. Anneniz de heralde içi yanıyordu yazık bize ya ne zormuş 😃
rizelianne Sehersudi olur ya napcan canın çekmesi de ayrı bir olay zaten. Benim de sabaha kadar aklımdaydı çıkmamıştı hiç. Ama ondan sonra daha da canım çekmedi
Nazendehanim Sehersudi ben normalde asitli tuketmiyordum ama asermek farklı bir şey yorum yapamam bu konuda .