Yagmurk GamzeCan allah allaah bi tek sende yanlış çıktı 3 arkadaşım daha yaptı onlarda doğru çıktı acaba yapamadınmı:S Neyse hayırlı uğurlu olsun 👼🏻👼🏻👼🏻👼🏻
Tugba91 GamzeCan bakalım canım isim bile düsünmeye basladik arkadasima ayni benim gibi yüzde seksen kız demis sonraki haftalarda erkek demis degismis ondan emin olamiyorum hayirlisi olsun her ikiside kabulümüz🤗
GamzeCan Tugba91 yaa erken haftalarda kız diyip erkek olma ihtimali yüksek oluyor cünkü daha özel bölgeleri olusmadığı icin kız sanıyolar :)) ama %80 dediyse emin gibi geldi bana hayırlısı olsun yinede🤗
B-P-R GamzeCan Yaa Ben Daha Çok ama Çok Yeniyim 8+3 Artık Şu cinsiyet Olayına Bende girmek İstiyorum 😍 Sabırsızlıkla Bekliyorum Ya Yorumları Okuyuncaa Sanki Ben Ogrenmisim Gibi Mutlu oluyorum Rabbim Sağ Salim Kucagimiza Almayı Nasip Etsin İnşallah ☺️💞
GamzeCan B-P-R amiin canım benim cok sağolll🤗 12. Haftadan beri bekliyorm ben öğrenmeyi ama 18 de öğrendim 🤦🏻♀️😂
Tugba91 GamzeCan bakalim canim ya baya yüksek bi yüzdelik ama birine prof.bakmis yüzde 99 kiz demis sonra 17.haftada erkek demis bunlari okuyunca kafam karisti ama ben simdiden kızım demeye basladim🤣
ebrusen34 bende 12 de kızım olacağını öğrendim doktorum herkese erkenden cinsiyet tahmini yapıyor sanırım ama tutmadığı olmamış şanslıyım sanırım :)