Elifn Yagmurk ben baktım baston almamaya karar verdim evet pratik ama beğenemedim pierre cardin twist yoyko spin 360 hoşuma gitti
Yagmurk Elifn ya bende onlara bakıyorum ama şikayet var.coma baktnmı çok kötü yorumlarda var bide kraft xlx twist var aynı şklde ama onun da yorumlar çok iyi değil gbi....🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Elifn Yagmurk aslında biraz şans işi bide beklenti meselesi sanırım iyice araştırmak lazım o yorumlara bakmamışım bende bi bakayım👍🏻
EsraakanY Birguzelanne şiddetli değil ama beni rahatsız eden dokununca acıyan bir ağrı oluyor bazen canım 12+3 üm. Rahim genişliyor bu biraz içerimizi karıştırıyor sanırım. Korkma
Yagmurk Chan tekerleri çok küçük sadece avm de kullanılmayacaksa ben daha büyük tekerlerin olması gerektiğini düşünüyorum ayrıca ana kucağı yok çok mantıklı değil gibi en azından bizim için...
Chan Yagmurk Canlı görmedim ama ana kucağı var ve takılabiliyor. Qbit Plus'ın travel sistem modeli var.
Yagmurk Kızlar ben sonunda kraft twist 18 de karar kıldım ve aldım bir sürü araba denedim ama en mantıklısı kraft gbiydi hemde joker ve babymall da şuan indirim de 2600 den 1800 e düşmüş👍🏻🤗 Çok gecikmeyin derim çünkü yine zamlanacakmış herşey....
GamzeCan Yagmurk denedim dee yanlıs mı yaptım noldu anlamadım hiç köpürmedi birazdan cinsiyeti öğrenmeye gidicem insallahh😂😍
TubaaKaya Sinemiraz bende devlete gidiyorum 17 haftadan bana benziyor faln dedi 6 aylıkken kesin dedi 6 ayimda öğrendim yani cinsiyeti devlette
Yagmurk GamzeCan hiç köpürmediyse kızdır canım 😊👼🏻 Bendede öle olmuştu dedim ya köpürmüyosa kız köpürürse erkek zaten😊 yinede öğrenince haber ver 💗
GamzeCan TubaaKaya yok canım özele bebek ayaklarıyla kapatıyor göstermiyoor😏 birazdan gidicem tekrar insallah öğrenirimmm😍
Misra_123 Birguzelanne ben 13 haftaligim bende de oluyor özellikle gece bugün randevum var soyliycem doktora
Tugba91 bana doktorum tam 12.haftaya girdiğim gün yüzde seksen kız dedi çok erken söyledi şaşrdık bizde üç hafta sonra tekrar gidicem 15.haftada kesinleşir sanırım