Srplomr bende yaşadım kendiliğinden kanamam oldu öyle sonlanmıştı 7 haftalikken ve beta HCG artmamisti düşmüştü ve 1 ay sonra sağlıklı bebeğim oldu şükür hamile olduğumu öğrendim ilki sagliklisiz oluyorsa ikincisi daha sağlıklı oluyormuş doktorum demişti üzülme 🤗