Srplomr insanın aklının ucuna bile gelmiyor canim evet benim ilk gebeligimdi..kürtaj sonrası ilaçla regl oldum iki ay olmayınca ilaç kullandım ..iki ay da ilaçla oldum sonrasında da tekrar gebe kaldım zaten ..umudunu kaybetme sadece insan hemen yerini doldurmak istiyor seni anlıyorum bende öyle oldum.allahim sağlıklı bir gebelik yaşatsın sana da insallah ..suan 3 aylık hamileyim..Eylül ayinda kürtaj olmustum bende