Elvanguzel zaten dogal sutu alinca direk kaynatip oyle kullaniyoruz canim. Bunu soylemeye bile gerek yok. Dr’unuza sorun az yagli sut ve yogurt kullanin der kesin. Dogal sut dikkat ettiyseniz asiri yagli. Aksine dogal sutu herkes icemez hem yag oranindan dolayi hem kokusundan dolayi. Ne kadar kaynatirsan kaynat o hayvan kokusu uzerinde oluyor yinede. Hatta ve hatta bilginiz varsa eger, hasta oldugunuzda enfeksiyon falan kapildiginda sut urunleri fazla kullanmayin derler ne kadar kaynatirsan kaynat yinede bazi hastaliklari barindirabilir