Benim bebeğimde iri, bazı haftalarda ilerde gidiyordu bazen yakalıyordu haftasını, 33.haftada gittim başı 3 hafta önde dedi 😒 iri olacak hayırlısı dedi güldü doktor 😁 e ben ne yapıcam doğururken dedim bakıcaz artık normal doğum istiyorum dedi doktorum ki 2 hafta sonraya randevu verdi o zamana haftasını yakalar merak etme böyle oluyorlar topluyorlar sonra dedi 🙆🏻♀️