Busra2835 Merhaba kızlar bugün doktora gittim 31+4 haftalık hamileyim 2080gr dedi 2hafta falan önden gidiyor gelişimi doktorum normal doğum pozisyonunda ama iri bebek dedi benim gibi olup normal doğum yapan var mı
Deletedmom2265 Busra2835 Valla bende bunu merak ediyorum bende 30+5’im dün kontrolde 45 cm 2100 gr çıktı iri bir kız çokta hareketli gözümü korkutuyor bu arada benım kilom değişmiyor bebek büyüyor şekerim falanda yok 🙄😅
Mltmsncn Busra2835 4200 dogdu benim bebeğim normal dogurdum. Zor oldu tabi. Benim bebeğimin iri olduğu geç anlaşıldı. Size tavsiyem doguma gittiğinizde yine ultrasondan boy kilo ölçtürün. Bebeğimin boyuda 56 cm di cünkü her yönden iriymiş.
hunilimom Busra2835 çatı müsaitse neden olmasın 3 hafta öndeydi ama 38 den sonra 10 güne düştü 3840 Gr 53 cm doğum yaptım
ipekveatlas benim de öyleydi oğlum o haftalarda. sonra 36+0 da 3100dü ve doğumda gercekten iri bi bebekti, normal doğurdum ama zor oldu. sezaryen deselerdi direkt seçerdim ama seçenek sunulmadı
Lina31_06 Deletedmom2265 Aynı durum bende de var 🙁 Doktor sürekli moralimi bozmaya başladı. Farklı şehirlerde doktora gidiyorum doğumumu yapacağım doktorla henüz görüşemedim inşallah o bir sorun görmez ya normal doğum için..
Busra2835 Deletedmom2265 benimde şekerim yok çok şükür @Mltmsncn maşallah size de bebeğinize de @Deletedmom2265 doktorum bana ters birşey söylemedi sanki normal doğum taraftarı değil gibi ama @hunilimom @Bensu9 çatı muayenesi olmadım henüz umarım müsaittir @Bmom evet olabilir Tubmavi inşallah hakkımızda hayırlısı olsun Dilayyyyy maşallah @prensesinannesi7 evet mantıklı aslında inşallah sağlıkla gelsin
Deletedmom2265 Lina31_06 Benim doktorum kesinlikle sorun yok bebek sağlıklı dedi benim için esas önemli olan bu ne şekilde gelirse kabulüm 🥰 Annem beni 4.5 kg doğurmuş mirastır belki bu bana 😅
Bensu9 38+2de doğum yaptım 3320 gr çatı müsaitse olur merak etmeyin benim doktorum 4 kiloyu geçmemesi lazım demişti
Lina31_06 Deletedmom2265 Doktorun tutumu çok önemli. Ben çok takmıyorum hamilelikle alakalı şeyleri ama bu doktora mecburiyetten gidiyorum kafamı bozuyor 😒 Benim annem de kardeşimi 4,5 kg doğurmuş normal doğumla. Yeni nesil doktorları anlamak çok zor 🤦🏼♀️😃
Tubmavi Busra2835 benim de tam 32+0 da 2093 gramdı. Benim doktorum hiç iri bebek demedi normal doğuma engel bi durum yok dedi. Her kontrolde soruyorum hala normal olur dimi diyorum olur olur diyor.
prensesinannesi7 3800 dü kızım çok şükür çok zor olamamıştı doktor bana şey demişti catin mussait olduğu sürece iri bebek ufakdan daha kolay doğar demişti iri bebek kendini iterek daha çabuk gelirmiş
Deletedmom2265 Busra2835 Benim doktorum Çatın uygunsa sende istiyorsan vajinal fitil vererek doğumu başlatırız deneriz dedi ama tüp bebek olduğu içinde risk almak istemediğini açıkça söyledi 🙈
Bsr-12 Busra2835 ayniii bnmde oyleydi o haftada seker yuklemesi yapildi bu yuzdem diyete basladim suyumda fazlaymis karnida kafasida haftadina gore buyukmus ayni hafta ayni kilo benimde ama dogumla ilgili konusmadik 37 de aliriz dedi beklemenin alemi yok ddi suan sekeri hamur isini herseyi biraktim 33 haftaya girdik