smglplt1453571 Ben 12 haftalıkken bebeğimi hissettim ama çok az 16 .haftada biraz daha belirginleşti şimdi 19 +4 haftaligiz maşallah kızım yerinde durmuyor ben burdayım diyor 😅
Ferihaa35 Bizde 17. haftaya giricez fakat hala hiç bir şey hissetmiyorum. İlk gebeliğim ondan olabilir mi acaba?