Zarifenur Ben kullandım. Sancım başladığı an 2 cm açılma vardı eve geldim suya koydum küçük bir tencerenin içindeydi. Okuyabildiğim sureleri okudum. Sabah 06 30 da suyum geldi hastaneye gittik. 11.38 de doğum yaptım çok şükür kolay geçti. Sancılarım çok kötüydü ama doğum kolay oldu. 20 dakkada doğumhaneden çıktım