Zarifenur Merhaba ben 1 hafta önce doğum yaptım, 2. Doğumum ilkinde bilmiyordum sonrasında denemek için aldım 9 Mayıs Pazartesi 2 cm açıklıkla hastaneye yatışım yapıldı, meryem ana otunu hastanede suya koyduk, dışarıda bekleyenler meryem suresini okurken ben sancı odasında inşikak suresini okudum ve gerçekten açılmam bir anda arttı yatışım 10:30da yapıldı sancım ve açılmam çok azdı bi anda saat 12 civarı 5 cm oldu kesemi patlattılar 14:00da sancılar düzene girdi ve 16:28de oğlumu kucağıma aldım, oğlumun ağlamasını duydukları an otu sudan çıkardılar ve çok şükür hepimiz çok iyiyiz😊 bence faydası oldu