elf0 evet istiyorlar benim arkadaşım vitale de doğum yaptı Ocak ayı idi daha o zaman ekstra 500 tl almışlardı şimdi belki daha fazladır yanlıs bilgi de vermemeyim
Doğru tüm hastaneler hemen hemen aynı ben özel de gittim ama devlete geçeceğim yazık gunah 6 ya yakın çıkarım o doğum dan onu bebeğime harcarım