mervee0606 belirtisiz hamilelik candır 😅 kızımda koku hassasiyeti ve kasık sancısı dışında belirtim olmamıştı. Bunda kasık sancısı yok denecek kadar az, arada iğne batması gibi hafif sancılarım oluyor. Bide mide bulantısı var 🤢 kusmam inşallah diye dua ediyorum en büyük fobim 🥺 şimdi 8+3 olduk 5.haftadan itibaren başladı bulantı hafif hafif