Yani biçok kişi uğraşamam kimseye hizmet edemem fln die yorumlar yapmış ama bnce hiç doğru deil.doğum yapıyoruz ölümcül hasta deiliz ki zaten yanınımızda birileri olacağı için kalkıpta size hizmet ettircek değiller o halde.sizin hazırladıklarınız sizin şanınızdandır bence.çünkü doğum güzel bi olay ki insanlar cenazelerinde bile gelene bişey ikram ediyorlar.Yani zamanmı bunu gerektirdi bilmiyorum ama insanlar artık hep bi “BEN”havasında.Hekesin annesi kardeşi ne bilim arkadaşı bi yakını vardır yardım istese herşey yapılır bunlar güzel telaşlar ve bnce yapılmalılar tabi herkesin gücünün yettiği dercede…