Duha35 öyleyse zor tabi, allah güç kuvvet versin. Kardeşimden biliyorum ben de, bırakın ikramlığı ilk zamanlar kendi odasından çıkamıyordu. Yardımcı birileri olacaksa yanınızda onlar da yapar. Bir börek bi de kurabiye yapıp koyarsınız buzluğa en kolayı bu ☺️