oykklc09 nasıl yani hamileyken mi adet oluyorsunuz? 33. Haftamdayım her şey iyi gidiyor elhamdulillah normal doğum da düşünüyorum ama hipofiz sormayı unuttum doktora.. ama daha önceki bilgilerim doktorda var bi problem oluştursa söylerdi herhalde..
nurella34 80 le hipofiz MR ı çekmediler mi ? İnş adenom yoktur 🌸benim de 60 dı sanırım adenom çıkmıştı
Patito__ ben de öyle söyledim ilaçlı mr çekilmesi lazım bazı doktorlar istemiyor aslında istenmesi gerek ne saçma..ilaç verip gönderiyor belki hipofizde adenom var erken teşhisle önlem alınacak değil mi?ihmalkarlık var gibi..sizdeki adenom kaç mm di? Kendi kendime ilacı bıraktım hamilelik kararı aldım o hafta hamile kaldım 😀 Benim 1 mm civarıydı çok büyük değildi ama 2 yıldır nerdeyse MR çektirmedim ve direkt hamile kaldım hamilelikte de büyümez inş🥲 belki de küçüldü kayboldu gitti haberim de yok girmedim MR a 2 yıldır önceki girdiklerimde hep aynıydı büyüme olmuyordu…