mrvsrcn Ben evlendiğimde 3 yıl kadar çocuğum olmadı canım. Doktorlara gittiğimde hep alttan muayene yapıp birsey yok deyip gönderdiler. En son gittiğim doktor tüm hormonlarına bi bakalım dedi. Prolaktinim 30larda çıktı, dostinex kullandım. Kullandığım ay hamile olduğumu öğrendim. Şuan oğlum 4 buçuk yaşında, 33 haftalık ikinci oğluma hamileyim. Rabbim sana da tez zamanda nasip etsin inşallah. Prolaktin hormonu tedavisi kolay , hiç dert etme güzel haberlerini bekliyorum❤😊