Melekk8 Rabiaugur bende dedim vermedi barkod saçmalık belki düşer belki düşmez diyor madem öyle barkod no ver değil mi ama insan güzel haber bekliyor sonuçta insanlar çok anlayışsız
Rabiaugur Melekk8 aynen bende sorduğumda belki düşer belki düşmez dedi pazartesi gel gelemem dedim zaten görüyo kocaman göbekle karşısında duruyorum hamileyim o zaman sana barkod vereyim dedi yoksa banada vermezdi heralde
benimmdunyamm Melekk8 ama sen yine de aile hekimini ara sor ikindin 4 gibi ara onların yarın çıkar dediğine bakma bazen çıkıyor aynı gün
Melekk8 benimmdunyamm zaten kesin çıkıyor bencede ama uğraşmamak için herkese yarın öğleden sonra diyorlar resmen iki gün sabah 8de veridm kanı insaf
demirrleydi_ Melekk8 verdiğin tahlile bağlı gebelik için hemen çıkmaz aradan 24 saat geçer öyle çıkar bazı hormon tahlillerinin bekleme süreleri oluyo labaratuvar ona göre çalışıyo
Emirela0206 Melekk8 e nabiza çok geç düşüyor Sabah kan verdiyseniz öğleden sonra çıkması lazım en kötü akşam 5′e doğru arayıp bilgi alabilirsiniz aslında
Lucy Melekk8 Canım bir önceki sağlık ocağımızda barkod veriliyordu. O şekilde öğrenebiliyordum. Şimdikinde E-Nabıza düşüyor . Ama biraz geç oluyor.
Mavidunyamm Melekk8 bugün kapalı değil miydi sağlık ocağı nasıl kan verdiniz. Bende sonucumu almaya gidicem ama kapalı diye gitmedim 🙊
Alparslaninannesii Melekk8 yarin duser cnm benim de birgun sonra doktoru aradim oyle öğrendim yani sonra düştü
Hatice2323 Melekk8 e nabız a düşüyor canim ben hep ordan bakıyorum mesela bugün verdiysem diğer gün 11 gibi e nabizda görünüyor daha geçen hafta verdim
Deletedmom7373700 Melekk8 ben sabah vermiştim sağlık ocağında. Aynı gün akşam 5 ten sonra e nabızda gördüm sonucumu
Nur22Elif Ben ilk kan sonucumu 7 gibi gördüm, 2.si 6 gibiydi. Bi arkadaşımın 10da çıkmıştı. Ara ara kontrol edin.