Kızlae test yapmıştım evde pozitif bilmeyenler için bugün de gittim sabah kan verdim ta yarın öğleden sonra çıkar diyo e nabıza da düşer mi düşmez mi bilemem diyor başka öğrenme yolu yok mu barkodda almadım hem aile hekimi uzakta boşu boşuna da yarın gitmemiş olurdum ne saçmalık ya