Serraee
sutlaacc
Dediğiniz gibi elbette başta kadın doğumcular yüksek ihtimal olabilecek nedenlere yönlendiriyor bunun içinde genetik durumu da baş sıralarda geliyor, ve sağlıkçı değilim ama anladığım kadarıyla genetik bölümü eşler arasındaki genetik bir bozukluk olup olmamasına veya kadının gen yapısında dışardan kendini göstermeyen ama çekinik olarak çocuğa aktarılabilecek ve çocuğun tutunmasını engelleyecek kötü bir gen var mı ona bakılıyor, genetiğin hormonal inceleme görevi yetkisi var mıdır bilemiyorum benimkini endokrin profesörü çok sayıda test ve ultrasonografi ile tespit etmişti, ve bunu kadın doğumcular bilmez gebe kalınca bir anda yükselir ve düşüğe sebep olur bu nedenle erken tespit edip bize bildir ve ilaç dozunu yükseltelim demişti bunu kadın doğum profu da ordan onay geldiyse doğrudur diyerek destekledi ve o da tedbir amaçlı erken tespit et ve kan sulandırıcı başlayalım dedi ben bu yüzden adetime 8gün kala test yapmaya başlayıp 5gün kala gebeliğimi öğrenmiştim ve hemen iğneye başladım bir de doz ayarlı tiroid ilacı kullanıyorum 2 kimyasal 1 boş gebelik yaşadım özel hastanede normal bir doktor sorun görünmüyor denemeye devam et 4 5den sonra tüp bebek demişti ama perinatoloji uzmanı prof ve endokrin profu ile sorunun kaynağını çözmesem tüp bebek bile belki tutunamayıp yine hüsran olacaktı benim için o yüzden olası ihtimalleri gözetip sonra Allah’a bırakmak en doğrusu sanırım