sutlaacc
sutlaacc
Mutlaka bir endokrin profesörüne de görünmenizi tavsiye ederim, bazen normal yaşantımızı etkilemeyen ama gebelik düşünüldüğünde risk oluşturan etmenlere (selenyum, tiroid vs) onlar yapacakları testler ile çözüm buluyorlar, benimkini de kadın doğum doktoru bulamamıştı ve endokrin doktoruna gittiğimde tekrarlayan düşüğe sebep olan otoimmün tiroid rahatsızlığım olduğunu öğrendim ve ilaç kullanımına başladım şu an 6aylık hamileyim, umarım size de deva olur