Melekk8 Sağlık ocağında yarın öğlen çıkar gel al diyorlar ama verdiğim günün öğleden sonrası 3 4 gibi çıkıyor ben arıyorum sağlık ocağını, tahlil sonucumu e nabıza açar mısınız diyorum onlar sonuca tıklayınca e nabıza düşüyor heryer aynı mı bilmiyorum ama