Melekk8 Kızlar bugün ki testim gittim kan verdim ama yarın öğleden sonra çıkıcakmış uygulmaya göre 4+4 hamileyim sizin böyle test çıktığında betanız kaçtı sizce tahmini kaç çıkar beta
Esraa00 Deletedmom83940 benimde 5 gün önce 4500 çıktı ama kese yoktu yarın gidecem doktora inşallah kese görünür
Melekk8 Mavidunyamm ya ben bayağa yüksek bekliyorum ama bilemedim silik ama şdrarı damlatır damlatmaz çıkıyor saniyede
Merve201119 Melekk8 benim bundan çok daha açık ve silikti 67 idi üç gün sonra yaptığımda 534 olmuştu böyleydi aynı rengi
Eylul2019 Melekk8 benm bundan cok cok koyuydu ve ilk kan verdigimde kizimda 115 ile ikincide de 64 ile ogrebmistm
ErdoganGamze Melekk8 Testim böyleyken 5+2 haftalıkken 955 çıkmıştı betam. Şimdi 20+1 haftalığız şükür 🤲🏼