Hbeyzab1 Ebru2022 bu gün 15 haftalık olduk 🥑 3 gün önce kız bebişimiz Olacağını öğrendik :) Bi kaç gündür çok uykum geliyor baş ağrısı da var 🤦🏻♀️
ruya-11 Ebru2022 Ebru2022 14 haftalık olduk hala net cinsiyet öğrenemedik ikidir erkek diyor ama kesin değil diyor 😞
Conger Ebru2022 14+3 üz bizde hala cinsiyetini öğrenemedik gün sayıyoruz bir hafta sonra öğrenicez gösterirse😍
ruya-11 Ebru2022 erkek hissediyorum 🙏🏻 O çıkıntıyı gördüm aslında ultrasonda ama cihazlarda çok iyi değil sanırım 2 hafta sonra farklı bir hastaneye gitçem cinsiyet için
3minnosanasii Hbeyzab1 kesinlikle öyle,en başından beri herkes kızın olacak gibi dediler güya suratsızmışım 😂🤪 ama benim içime hep erkek doğdu bir oğlum daha var bu bebeğimde de içime erkek olarak doğuyordu beni yanıltmadı bir oğluşum daha oluyormuş :)
minigim07 Kızlar bnde 14 haftalığım doktor bir tahminde bulundu ama ayın 26 sında tekrar randevum var o zaman inşallah kesinleşir cinsiyetimiz bana sizde tahmin yaparmısınız https://imgyukle.com/i/RtHTUp
minigim07 Ebru2022 evet doktorda öyle dedi zaten ayın 26sında tekrar gideceğim o zaman inşallah kesin belli olur
Ebru2022 Eymenebrar sagd.hissetm.sanki.ayaklari ni.solda kipirdama gibi sag tarafim.dolu gibi anliyamadm