Merhabalar. Bu benim ilk gebeliğim. Kimi sezeryan öneriyor, kimi normal doğum.
Normal doğumda vajinada sarkma. Ve genişleme olduğunu söyleyenler var.
Sezeryanda ise yıllar geçse bile bir sızlama kaldığını. Tecrübeli annelere sormak istiyorum. Yardımcı olur musunu