Sevincsen youtube da dr banu ciftcinin sogum videosunu izleyin. Ayrica dohumda nefes ikinma teknikleri videousunu izleyin sonra. Oldukca zor dogum yapmis dogum suresince sezeryana alin diye yalvarmis bir kadin olarak tavsiyem sezeryani secenek olarak dusunmeyin. O bir ameliyat. Bebegin ve sizin sagliginizi tehlikeye atacak durumlar olustugunda mecburi basvurulan cerrahi islem. Tabiki mecbur kalindiginda yapilacak yeter ki iyi olun. Ama degilse normal dogum her ikiniz icin de en sagliklisi. Ayrica biz kadinlar o kadar gucluyuz ki kendimiz bile inanmiyoruz bazen. Emin olun siz de normal dogum yapacak guce sahipsiniz. Kendinize inanin.