Lyl bana bebek 3700 dedi doktor ve doğumda zorlanırsın kendi sancını bekleme suni ile başlayalım dedi
Oğlum 3100 doğdu
Şimdi keşke bekleseydim diyorum çünkü suni sancı ile bebeğimi strese soktum sonrasında sezeryan olunca da solunum zorluğu yaşadı ve küvözde kaldı 7 gün
Kısacası doktor bile önemli
Ben belki de doktorum yüzünden bu kadar zorluk yaşadım
Herşeyin vakti zamanı var ve doğum şekli bile o anki duruma bağlı
Şimdiden kendini strese hiç sokma
Çatın dar olsa bile kendi sancın geldiğinde çok rahat bi doğum yapabılırsin