Eva-11 canım ben adetimi uygulamada takip ediyorum ordaki ovalasyon günlerine göre deniyorduk 2 3 ay olmadı benim sonra Son denememizde çocuk olsun diye yapmadık ama ovalasyona denk geldi o ay sadece 1 kere oldu ilişkimiz hiç ümidim yoktu çünkü önceki aylar gün aşırı deniyorduk olmadı bu ay hiç olmaz demiştim o yüzden kasık ağrım göğüs hasaasiyetim olmasına ragmet ümitlenmedim adetim gecikince öğrendim 😊 herkesin adet düzeni farklı kiminin 14. Gün yumurtlaması olur kiminin 20. Gün benim 20. Gündü yumurtlamam mesela