Asyammm12 yigitinannesiiiii düzenim normal bundan önce Bi gebeliğim kürtajla sonuçlandı ona adet bittimi hamile kaldım bundada öyle oldu eğer varsa cıkar dimş
yigitinannesiiiii Eva-11 evet canım hamileymişim ama ben adetim gecikince öğrendim 18 haftalık olcaz 😊Rabbim sizede nasip etsin inşAllah 😊
Ciceekanne Asyammm12 bilemedim kuzum da hani belki ilk deneme de değil de sonrasında olmuş ise çıkmayabilir istersen test yap bi baktın çıkmadı üzülme tam gününü bekle sadece erken yapmak bazen bizi yıpratıyor ondan öyle düşündüm senin için yanii
yigitinannesiiiii Asyammm12 canım 17 gün önce olduysa çıkar testte eğerki yumurtlama gününden eminsen genelde adetten 15 gün önce oluyor ya yumurtlama o yüzden sordum
Eva-11 yigitinannesiiiii yaaaaa çok amin Hayırlısı ile kucağına al inşAllah 💜 Bende kaşık ağrısı ve akıntı harici bişey yok ama bilemem , piskolojik olur diye de o kadar endişeliyim ki…
yigitinannesiiiii Asyammm12 amin canım inşAllah sende hamilesindir değilsende en kısa zamanda Rabbim nasip etsin🥰
Asyammm12 Ciceekanne biliyorum canım benım ama kötü olanı tek ozaman ilişki oldu😔bende ondan Bi ümit işte
yigitinannesiiiii Eva-11 amin inşAllah Canım 😊 pskolojikte olabilir ama olmayada bilir çok düşünmemeye çalış bence göz açıp kapayana kadar geçiyor zaman ben ne zaman kafama takmayı bıraktım o zaman hamile kaldım stres çok etkiliyor😊
Patito__ Asyammm12 şüpheli ilişkiden 11 gün sonra normal testte öğrenmiştim 17 güne kesin e yakın bir şekilde çıkar cnku zten yumrtlama ile adet arası çoğu kişide 14-16 gün arasıdır
Ciceekanne Asyammm12 yaaa keske 1 er gün aralıklarla devam etseydiniz ilişkiye olsun allahtan Ümit kesilmez ilk gece hamile kalanlar da öyle kalıyor sonuçta modunu düşürme 🥰
yigitinannesiiiii Asyammm12 ay bende merak ettin istesen kan ver yarın çünkü 17 gün az bi zaman değil duruma göre adetin gecikirse bidaha verirsin
Eva-11 Asyammm12 nasıl yani anlatır mısın canım ? Anlamadım yaaa yumurtlama günü ile alakalı Değil mi. ?
Eva-11 yigitinannesiiiii bide neye göre hesaplayıp oldu kuzu yA ? Bende yumurtlama gününe göre ayarlamaya çalıştım ama herkes forumda adet bitiminden sonraki on beş gün içinde hamile kalınıyor yazmış kafam karıştı ya