Elos Kızlar Karaca’nın internet sitesinde bebek nevresim takımı 26 liraya düşmüş. Kargo dahil 36 lira oluyor. Bi bakın derim 👍🏼
gonulcelen Elos asorti yazanda modeller değişik gönderiyorlarmış burda bununla ilgili yazanlar olmustu
Hgemr Elos Eşim sipariş vermişti başka model ve renk geldi😶 siparişteki modeli daha çok beğenmiştim ama yedek olarak kullanacağım gönderileni😐
Elos Edddaaa eline geçti mi? Ben bu sabah sipariş verdim. A4 kağıdı gelmese bare dedim kendi kendime 😁 ama Karaca sonuçta
Kelebek1 gonulcelen aaa acaba sipariş versek erkek bebek bekliyorum kız için nevresim gönderirler mi 😯
gonulcelen Elos Kelebek1 ben alışveriş yapmadım ama açıklama kısmında yazıyormuş belki renkleri falan farkediyordur İnan’ın bnde burda okumuştum almayı düşünmüştüm ama vazgeçmiştim o yüzden ilgimi çekmişti. İnş sizinkiler öyle gelmez
Edddaaa EsraDabakzkal yok ben kız bebek için kuşlu bi nevresim almıştım kitty li geldi ama daha çok beğendim, açıkcası fiyat çok çok uygun
EsraDabakzkal Edddaaa kumaşını beğendiyseniz ne mutlu bizde sipariş edelim. 😅 30 liraya nevresimin çarşafını bile vermiyorlar çünkü.
Elos Kızlar evet stok durumuna göre Farklı renk ve desenlerde gönderilebilir diyor. Ama hem kız bebek için hem erkek bebek için kullanılabilir de yazıyor.
Melekbebek EsraDabakzkal cnm dikkat ettiysen üst tarafında 200 TL ilk alışverişlerde geçerlidir yaziyo
Batbet88 Kızlar merhba ben aldım karacadan, bir tanesi gorseldekinin aynısı geldi diğeri biraz farklı geldi ama bn ikisini de çok beğendim fiyat zaten malum ve kumaşı gerçekten kaliteli tavsiye ederim
Hgemr Elos bu arada mavi ayıcıklı bir model geldi,bebeğim erkek olduğu için kullanabileceğim bir nevresim😁
Kelebek1 Bende şimdi sipariş verdim ama tahmini teslim tarihi 20/09/2018 diyo sizde alırken böyle miydi acaba ?