Gzm-- valla bacım hicc ilki 38, de doğdu diye umitlenme kızım 3 yaşında 38+2 gunluk doğdu buda kız 39+4 olduk ne sancı var ne açılma kaynanami memleketten getittirdik 38 de olur diye😂😂kadın strese girdi çocuk gelmiyor ne bilim bnde bu da 38 neyim gelir diyordum ama yok yanıldım sen yinede çok umitlenme 38 e