annenur Cansuzana ben de 28 haftalıgiz 8. Haftadan beri hiç azalan bişi yok ilaçla ayakta duruyoruz o d aolmasa heralde halimiz yaban 🙄
annenur Deletedmon00881 ay kız öyle Sakin sakin deme 😂😂😂😂 Ben birgün dedim nasıl bişi hiç mi birşey hatorlanmiyor etraf mi karariyor vs dedim ertesi gün bir ateşli hastalık gece lavaboya kalkmıştır evin holunde bı akvaryum vardı onun gözümün önünden kaydığını hatırlıyorum gözümü açtığımda annemle babam beni banyoda soğuk suyun altında ayiltmaya calsiyordu Paldır küldür düşmüşüm 😂 kafamı vurmusum merak edilecek şey degil
minikturtam1 annenur ilk başta aslinda riskim yoktu. O seklide baskilara başlamislardi.tüp bebekle hamileyim. Kayinvalidem boyle emrivaki cok yapmiyor ama kayinpederim bagzen cok kizdiriyor beni. Riskin kalksa bile cikamssin faln diyor.bizim iyilgimizi düsünüyorlar biliyorum ama sürekli cocuk gibi tembihlenmek canımı sıkıyor.
annenur minikturtam1 tabiki benim de ilk üç ayim riskliydi kanamam vardı herkes çıkma yürüme gezme etme ben de çıktım çıktım paylaştım inatlarina 😂
annenur Deletedmon00881 iyim cnaim bekarken olmuştu zaten şuan turp gibiyim azıcık kafan şişiyor felan okadar 😂😂😂😂😂 Bayilacaksan da yerini düzgün seç yumuşak olsun😂
minikturtam1 annenur beraber yaşadigimiz icin pek mumkün olmuyor. Nasip olursa bebgimiz fogmadan cikicaz kendi evimize ama su an için şartlar bunu gerektiriyor malesef. Aslinda keyfim gayet yerinde. Kayinvalidem sagolsun hic bir is yapmiyorum. Surekli yatiyorum. Hic bir seyde yaptirmiyorlar zaten. Tek sikayetci oldugum konu.surekli cocuk gibi tembihlenmek daraltilmak. Bir seyi yuz kere soylemeye ne gerek var anlamiyorum. Böyle olunca inatlaşasım geliyor. Zor tutuyorum kendimi.
bir_pasa_annesi annenur bende oğlumda çok güzel hamilelik geçirdim kusma fekab yoktu hamile değilmişim gibi rahattı dedim ikinciyi yaparım hemen 2 yaşına girdi ben hamile kaldım şu an 14 haftalık hamileyim ayy hiç öyle olmuyormuş öğrendiğim günden beri sabah öğle akşam kusuyorum öldüm resmen yediğim içtiğim sanki bigazimda kalıyor midem bulanıyor üçüncüye tövbe ettim 🤣🤣🤣
nilsmomy annenur mide bulantısı, bol kusma, hayattan bıkmışlık 😂 gerçekten bende şuan asla ikinci çocuk yapmayacağım diyorum. Çevremde hiç böyle aşırı bulantılı hamile yoktu bende normal bir süreç sanıyordum meğer durum çok farklıymış 😂😂
annenur nilsmomy bende öyle sanıyordum ama artık hamile bayanlara daha duyarlı yaklaşacağız balla yazik🤭
Acemianneszn annenur hamile kalır kalmaz içime doğar kesin hissederim diyordum ruhum bile duymadı 😂 eşim ısrar etmese test falan yapmazdım bir süre daha 😅
annenur Acemianneszn ben de bekeldigim aylar olmadı beklemedigim ay hiç umursamayip hatta genel temizlik yaptığım ay ölü hiç de hossetmedim 😂
Denizlena annenur ben doyasıya yerim herhalde bol bol aşeririrm kilo alırım kesin diye düşündüm ama bol kusmalı 8 ay, aşırı hasasiyetten herşeyi yiyememe ve sıfır aşerme🙄 😂😂
Azra_Mom annenur aynı senin hayal ettiklerini hayal ettim bende ama ilk aylar dediğin gibi bulantılar düşük tehlikesi son aylar ağrılar sancılar erken doğum tehlikesi hep stresli geçti bunada şükür şimdi tek hayalim sağ Salim kavuşabilmek
annenur Azra_Mom ilk aylar benim de vardı düşük riskim kanama vs derken gerçekten stres sıkıntı hep bir aradaydi 😔
Missmiyuki Bebeğimin geleceğini öğrenmemizle kayınvalidemin kanser olduğunu öğrenmemiz bir oldu. Hamile olunca kusmayı bayılmayı aşermeyi hiç birini zaten yaşamadım karnım büyüyor olmasa hamile olduğumu unutacağım. 5. Aya girdik ve birlikte yaşadığımız kayınvalidem 2 aydır hastanede tedavi görüyor eşimde bu hafta yanında refakatçi ve 1 hafta evde yalnız başımayım.. hastalık bu bütün ilgiler onda olsun problem yok yeter ki iyi olsun
annenur Missmiyuki siz de umduğumuz hamilelik sürecini bulamamissin galiba.😇 Rabbim hastaniza sağlık size de güzel bir hamilelik nasip etsin
Zinifat Missmiyuki ayni benim gibi yaşamışsın sende kayınpederimin kanser oldugunu öğrendik bizde daha yeni evliyiz evlendikden 1 ay sonra kanser oldugunu öğrendik 6 ay sonrada vefat etti cinsiyyetini öğrendik sevinç mutluluk yok aynı evde yaşıyoruz 13 gün oldu vefat edeli ruyalarima geliyo bazen korkuyorum ayni evde yaşıyoduk evde vefat etti vefat ettigi yeri falan gorunce cok kotu oluyorum iyi insandi Allah o dünyasını versin kayinvalidenede acil şifalar versin İnsaAllah😔🤲
Duygunr Missmiyuki bizde de benzer durum var kendimi geçtim sağlığından olan biri olunca çok üzülüyorum sürekli aklıma geliyor dua ediyorum Allah acil şifalar versin