kuzeyinannesi_ bende tüp bebekle hamileyim. Asla bir sorun olur diye düsünmemistim. Sadece transferde yatarim sonra normal hayatima dönerim diye düşünmüştüm. Esimin ailesi 9 ay disari cikamasin tup bebek sonucta 10 kat daha dikkat etmelisin dediklerinde, hic dikkate almayip allahin izniyle bir sey olmaz deyip kulak arkasi etmistim. Ama hic öyle olmadi. Cok sükür bebegim hala benimle. Bana tutunmaktan hic vaz gecmedi.ama benim icin çok zor günlerdi. Tek tesellim bebegim hala benimle olması.