G53-34 bana idrar tahlili yaptılar idrar tahlilimde de bakteri çıktığı için yüksek oranda doktora süt kesiği şeklinde enfeksiyonumun da oldugunu söyledim mantar olabilir mi dedim olabilir dedi ama vajinal muayne yapmadı. İdrar yollarında oluşan enfeksiyon bebeğe zarar verebilir erken doğum riski olabilir tedavi edilmesi gerekir dedi doktorum. Verdiği ilaçları kullanınca geçti. 🙏 sizde biran önce gidin bi muayene olun. İdrarınızda yanma kaşıntı sık idrara çıkma var mı?