tkymk benim son yaptırdığım tahlilde yüksek oranda enfeksiyonum çıkmıştı zaten aşırı kaşıntı yanma ve süt kesiği görünümlü akıntım vardı doktor fitil verdi 3 kez tekrarlamamı istedi fitil tek kullanımlık 3 hafta 1er kez kullandım toz bi ilaç verdi suyla karıştırıp içtim oda 1 kullanımlıktı ve krem verdi onuda günde 3 kez sürdüm geçti şikayetlerim çok çektim ben aylarca bu ilaçları kullanınca geçti. ILACLARINIZ: 1 ADET MONUROL 3 G GRANUL ICEREN SASE (1 SASE), 3 ADET ZALAIN 300 MG VAJINAL SUPOZITUVAR (1 SUPP.), 1 ADET ZALAIN %2 KREM -
Yazılan ilaçları kopyala yapıştır yaptım buraya ama tabiki kafanıza göre almayın benim en son çok yüksek seviyede enfeksiyonum çıkmıştı. Mutlaka dr sorun.