Yunusm123 ben 15.haftamda şiddetli böbre sancısıyla acile gittim acıyı tarif edemem beni öldürün diye yalvarmışım. 😔 sağ böbreğimden gebelikten önce taş vardı ama önemsemedim çok su içen biriydim bir sıkıntı yaşatmamıştı fakat gebelikle birleşimce büyüme ve genişleme oldu mecburen stent takıldı. Kabus gibi dışarı hiç çıkmıyorum nerdeyse umumi tuvalet kullanmamaya özen gösteriyorum engeksiyon riskine karşı. Zor yani allah şifasını versin inşallah.