Hatunnn Yunusm123 bende de ya buyume ya da tas olabilirms tahlil donuclarina gore degerlendircek dr, diger tarafiniza dogru yatmanizda fayda var. Bn smdi yapiyorum cok azaldi agrilarim faydasi olduguna inandim
Mus-sak Yunusm123 Ben Yaşıyorum Canım , Böbrek Sancısı Doğumu Tetikledi Rahim Açıldı Ve Neredeyse 22 Haftalık Doğum Yapacaktım 😢
Nefesliva Yunusm123 benımde büyüme yaptı 20 mm kadar büyüdü sağ böbreğim. Agrım çoktu sağ tarafın üstüne yatmadm bol su içtim 31 haftam bitiyor şuan agrım yok
denizefe bende buyume degılde bobrege baskıdan dolayı tek bobrekte yedıtane tas olusmustu ne yazıkkı cok cektım 🤦♀️
MomBse Mus-sak erken doğumu mu tetikliyor 🤭 ay Allah korusun ya bende de sağ böbrekte varmış büyüme daha da büyür bebek büyüdükçe dedi yarın tekrar gidicem bakalım ne olacak hayırlısı inşaAllah 🤦🏻♀️
Mus-sak Betus93 Rabbim Şifa Versin Bende 22. Haftada Tutuldum 1 Haftadır Çektiğim Acıların Hesabı Yok 😓
Mus-sak MomBse Maalesef Canım , Ciddi Boyuttaki Sancı Doğumu Başlatabiliyormuş ,, 22 Haftalıkken Rahim 11 Cm Açıldı 2 gün Doğumu Bekledik 😓 Allahtan Serumla Böbreği Biraz Sakinleştirdiler Sancı Azaldı Rahim Toparladı 😞
MomBse Mus-sak hemde baya baya açılmış Allah korumuş Rabbim büyüktür hayırlısı olsun inşaAllah dikkat edin ah
Bademim 17 haftalık hamileyim kanama şikayeti ile gittim düşük ihtimaline karşılık hastaneye yatışımı yaptılar ama ertesi gün doğum sancısından zor ağrılarım olmaya başladı buda herkese düşük yapacağımı düşündürdü detaylı ultrasondan sonra böbreğimde büyüme ve taş olduğu saptandı ama ağrılar dayanılmazdı ameliyat yapıp böbreği rahatlatalım dediler o korkulu süreci anlatamam bebeğime birşey olacak korkusu beni daha da maf ediyordu doktorum bu şekilde düşük ihtimalinin çok artacağını gelen sancılarla erken doğumu tetikleyeceğini ve daha zor olacağını daha yolun başındasın beş ayın var diyerek beni ikna etti çok şükür atlattık bebeğimde bende şimdi çok rahatız 😍