Meyysaa merak etme sağlıklı şekilde doğacak ve kilosu 3 ün üstünde olur zaten insallah. Sen canını sıkma. Karnındaki bebeğin kilosunu kimse bilemez. Bir milim bile yanlış ölçülse kilosu az görünür. Onu basen yanlış ölçüyorlar. Bir bakmışsın kilolu doğmuş. Yani zayıf diyip de kilolu doğan çok bebej var