[silindi] Tabiki bakarlar eşine ve kendin için genetik testler yaptırmam gerkiyor araştırma hastanesinde orada tüm gerekli işlemleri yapıyorlar canm biz yaptırdık sende sakın ihmal etme nerede yaşıyorsun bilmiyorum. Ama mutlaka araştırır mesal ben ilk oğluma kıyamadım 7 aylıktı otopsiye göndermedim kendimiz için genetik testler yaptırdık temiz çıktı doktorla yeniden hamile kalabilirsin dedi. Ben 40m Çıktı hemen hamile kaldım bu seferde 17+5 haftalıkken yine 2ci kez oğlumu kaybettim. Doktorlar ilk bebeğine otopsi yaptırmadın 2. Bebegine yapalım diye izin istediler benden. Ben yine kıyamadım ama doktorum. Dediki yine hamile kalırsan tekrar aynı şeyleri yaşamaman için bunu istiyorum dedi rahim temiz kanda sorun yok neden bu şekilde sonuçlanıyor diye senden de parca alıcaz dedi beni ikna etti zor oldu ama ikna etti. Kıyamıyorum çünkü evlatlarıma ama Iyikide etti diyorum otopsi sonucları da temiz geldi benden rahim flmi çekilmeli istedi çekildim oda temiz doktorumun Söylemesine göre tıbben hiç bir sorun yok buarda 1 doktora değil 8,9 doktora gittim kendi doktorum dahil hepsinden aynı şeyi duydum sende nolursun araştır ihmal etme ben bütün testlerimi ve 2 doğumumuda (bursa ihtisas kadın doğum araştırma hastanesinde) yaptım eski ismi (bursa şevket yılmaz hastenesi) kendi doktorum da özel hastanede