[silindi] Başın sağolsun çok üzüldüm
merak ettim seni girip bir bakayım dedim içimdeki korku ile bu yazıyla karşılaştım seni okadar iyi anlıyorum bende iki evladımı toprağa verdim ikisde karnimda öldü daha ilkinin acısını unutamam 2ciyi yaşadım 04.11.2021de ilk oğlumu kalbi durması sonucu ile kaybettim ölü doğum yaptım 7 aylık ölü doğdum yaptım hemen hamile kaldım tekrar aynı şekilde kalbi durması sonucu ile kaybettim 17+5 haftalıkken 2.ci oğlumuda kaybbetim 11.04.2022 de ikisinide 4 ay ara ile toprağa verdim bir boşlukta yaşıyorum yüreğim yangın yeri öyle zorki herşey 😓 Allahın bir bildigi var elbette ama icim yanıyor isyan etmedim ben Allaha sığındım bundada bir hayır var diyorum sende
Isyan etme sakın ..🌼 zor bir durum Rabbim kimseye evlat acısı vermesin Allah yardımcınız olsun onlar bizlere şefaatçi olacak cennet kuşlarımız Rabbim bidaha böyle acı vermesin kimseye🤲🏻🙏🏻