NilAda16 Annesininportakali53 maşallah beta değeriniz ne kadar yüksek ikiz gebelik mi acaba diye düşündüm☺️ Adetimden 3 gün önde kan verdiğimde beta 34 ile öğrendim. 2 gün sonrası da 106 idi😁
Annesininportakali53 NilAda16 yok kuzum ikiz gebelik değil 12+2 haftalik olduk minik kızımla💖 🥲 Değer yüksek olunca ikiz gebelik mi diye düşündürüyor ama alakası yok betayla ikiz gebeligin sadece ultrasonda belli olur 🤗