Kızlar bugün gebe olduğumu öğrendim evde test yaptım direk çizgi çıktı 3-4 mayıs yumurtlama gördüm adetin 17.günü yani acaba geç yumurtlamış mı sayılıyorum 12.gün test yaptım sata göre 4+3 gözüküyorum yarın kan vereceğim inşallah kaç çıktı sizin bu haftalarda betanız🥰🥰