Deletedmom2265 Mdilekk Ben ilk 3 ay öyleydim gaz çıkartıp gülüyordum eşim sence de biraz ayıp olmuyor mu diyordu bende önceden gaz çıkartmadığımı onun çocuğu ile onun genleri geçtiği için olduğunu söylüyordum hak verdi 🤪 şuan 30+5’im şükür öyle şeyler olmuyor 😅