Arkadaşlar bugün sabah normal Doğum yaptım. Bebek doğana kadar hiçbir sorun yokken doğduktan sonra kalbi durdu😢30 dakikalık müdahale ile geri döndürüldü😢 akciğerlerde çok fazla kaka görüldü kaka yapmış ve çok yutmuş😢entübe bir şekilde yoğun bakımda şuan. 10 saat oldu daha göremedim bir kez bile 😢 akciğerler mahvolduğu için nefes alamadı doğar doğmaz ölmüş gibiydi 😢 doktor durumu kritik dedi😢 allah aşkına benzerini yaşayıp da bebeği kurtulan var mı 😢