snmhsnn Normal doğumla erkek doğuranlar 40 haftayı geçti mi yoksa erken gelen oldu mı genelde kız benekler erkenden sancıyla geliyor diyorlar ya genelleme doğru mu durumlar nedir
Bhesnn snmhsnn kızım 41+4 doğdu oğlumda tam 40 ta doğdu ikisi sezeryandı ama bi umut doğururum die bekledim suyum gelince Dr gittim bu haftalarda yine sezeryan oldum
Tatlisannedilekk snmhsnn ilkinde 40+1de suni sancıyla doğdu oğlum yoksa kendiliğine geleceği yoktu şimdi 2.oğluma hamileyim 7aylık bakalım o zaman doğacak🤔
snmhsnn izobellaaa-_- 40ı beklemek istemiyorsun demi 37-38de gelsin sancıyla istiyorum da erkekler geç geliyor diye bir genelleme var ortalarda 🤭😀
snmhsnn Tospikannesiiiii çok iyi o zaman doğum öncesi iş yürüyüş falan yaptınız mı sancı gelsin diye 😊
Bhesnn snmhsnn evet ya çok bekletti kordonu boynuna dolamış ondan çıkamıyormuş ☺️ Suyum geldide gittim dr a mecbur sezeryan olduk
Tospikannesiiiii snmhsnn 32 ye kadar çalıştım ondan sonra da evde dip köşe falan dokoa tepesinde idim 40 haftalık iken
snmhsnn Tatlisannedilekk suni sancı alacaksam 37de doğurmayı teklif edecem ben doktora eğer kilosu da iyi olursa tabi 😀😍