Melekk8 ElifAkyol aminn canımm inşallah valla bu kadar koyulukta hiç beklemiyordum şok oldum 5 sn çıktı daha silik olur diye yapmak istemiyordum ama içten içe de biliyordum sanki hamile olduğumu🥺🥰🥰
ElifAkyol Melekk8 Ayy canım benim bende de gögüs hassasiyeti yumurtlamadan beri var acaba mı dedim Daha adete 1 hafta var çok gögüslerim acıdığı için yaptım bende İnşaAllah hayırlısıyla değer yükselir
Zeynosarel Melekk8 benmde adetime 6 gün vardı dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Genel yorumlar erken gebelik testleri hatalı diyolar. Bakalım benim sonuç ne olucak 21 inde adet olma günüm. Ama hiçte belirtim yok dogru muhtemelen 🤦♀️
Melekk8 Zeynosarel ya bence varsa kasettede çıkıyır inan ben hiç almıyorum erken gebelik ilk gebeliğim boş gebelikti 5 liralık kaset teste yine böyle pozitif görmüştüm beta 10du düşün hayırlı haberlerini bekliyorum canım benim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
M-eng95 Melekk8 canım hayırlı olsunn inşallahhh bende mavi testle öğrenmiştim 🤗 inşallah sağlıkla kucağına da alırsın